Reklamační řád

Reklamační řád

 

 

reklamační protokol ke stažení zde

 

 

Rozpor s kupní smlouvou


V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího spotřebitele buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

To neplatí, pokud kupující spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Rozporem s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc nemá jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že neodpovídá požadavkům právních předpisů, není v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a neodpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

 

Záruční doba


Na veškeré zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na následující případy:
 

  • zboží bylo poškozeno nevhodným, nebo neodborným zacházením,
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly,
  • zboží bylo poškozeno běžným opotřebením


Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem, a tato se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.
 

Reklamace a její uplatnění

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:
 

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží , není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.


Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oznámit oprávněnou reklamaci jednou z následujících možností:
 

  • na e-mailovou adresu provozovatele
  • telefonicky



Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy.

Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi emailem nebo poštou do 3 dnů od přijetí reklamace (reklamovaného zboží).

V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.

 

Záruka nelze uplatnit v následujících případech

  • Zboží bylo reklamované po záruční době
  • Zboží bylo poškozeno přepravou, za poškozené zboží přepravou nese odpovědnost přepravce a zákazník by měl sepsat s přepravcem reklamaci.
  • Zboží bylo neodborně upravováno a poškozeno.
  • Zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze.
  • Zboží bylo nevhodně používáno, a to i v případech je-li na hodinkách na zadní straně hodinek uvedena odolnost vůči vodě. Pokud se zákazník neřídí informací o odolnosti vůči vodě a hodinky vystavuje větší zátěži, než stanovuje odolnost proti vodě na zadní straně hodinek.
  • Zboží bylo mechanicky zatěžováno, poškrábáno nebo uhozeno.
  • Zboží bylo poškozeno působením živlům
  • Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku nebo nesprávným skladováním
  • jako reklamace se neuznává výměna baterie (hodinky se zastaví z důvodu vybití baterie), výměna baterie je servis hodinek a je zpoplatněn.

 

 

 

 

 

Rychlý kontakt

KARBi.cz

skype: fkarbi
email: admin@karbi.cz
 

Účet číslo:      670100-2208752374/6210
Bankovní ústav:  mBank

AKCE

Akce na šperky a náušnice 20%sleva, platí pouze do konce února.

Přihlašte se

Akce pro naše zákazníky. Zaregistrujte se a ihned uvidíte ceny až o 20% levnější.


Připojte se k nám
 

Doporučujeme

Vyhrajte skvělé ceny posláním sms. Více na soutez.karbi.cz

soutez.karbi.cz

Autodoprava, zásobování, stěhování, pronájem dodávky. Více na autodoprava.karbi.cz

autodoprava.karbi.cz/